Tere-tere!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

About Janar Kauber

Olen Mees oma parimais aastais ja tegev mitmes valdkonnas. Hetkel olen tegev ettevõttes Playluggage, kus olen keskendunud põhiliselt kohvrite ja kõige sellega seonduva tootmisele ja teiseks valdkonnaks on Internetiturundusega seotud konsultatsioonid ja kõik sellege seonduv. Viimasel ajal on palju ka küsitud Hiinas tootmise ja sealsete tavade kohta. Ei saa õelda et olen väga pädev abiks olema, aga võrreldes nendega kelle seminare / koolitusi olen käinud kuulamas, tunnen ennast küll suht targana. Kohe näha, et kes on käinud ja näinud ja kes on mõnda raamatut lugenud. Kindlasti leiab siit ajaveebist palju lugemist, mis seotud Hiinaga, nii kultuuri, toidu kui ka äriga. Meeldivat lugemist!
This entry was posted in Määratlemata. Bookmark the permalink.

Tere-tere! on saanud ühe vastuse

  1. Mr WordPress ütles:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Lisa kommentaar

